Vår kundnöjdhetsundersökning var över förväntan

maj 24, 2019 Congrid congrid, kunder

Enligt vår senaste kundnöjdhetsundersökning är våra kunder nöjda att använda Congrid-programvaran

Respondenterna uppskattade speciellt vår support, försäljning, programvaruegenskaper, vår strävan att utveckla programvaran tillsammans med våra kunder och att vi utvecklar branschen.

Vi kommer att fortsätta utveckla Congrids tjänster för att möta kundernas behov, vilket är orsaken att vi kommer arrangera en Admin Dag i september. Evenemanget kommer att innehålla information om våra framtida utvecklingsprojekt, en kundworkshop och möjligheten att nätverka med andra användare av Congrid.

I år fokuserar Congrid på att förbättra användbarheten på sina produkter och den övergripande bilden av kvalitetssäkringsarbetet i samarbete med sina kunder. Målsättningen är att byggarbetsplatser kan bättre övervaka arbetskvaliteten genom hela processen.

Höjdpunkter från kundundersökningen:

Vi fick direkta förslag från våra kunder, varav 14 gick direkt till utveckling.

Sju av tio respondenter använder programvaran minst ett par gånger i veckan. 

Åtta av tio uppskattar starkt den användarutbildning som Congrid erbjuder, och 70% av de svarande hittade programvaran som minst, lätt att använda.

Tack så mycket till alla som svarade på vår kundundersökning!