Asiakastyytyväisyystutkimus ylitti odotuksemme

toukokuuta 24, 2019 Congrid congrid, asiakkaat

 
Tuoreen tutkimuksemme mukaan asiakkaamme ovat tyytyväisiä käyttämään Congrid-ohjelmistoa. Vastaajat kiittelivät erityisesti tukipalveluamme, myynnin kanssa asioimista, ohjelmiston ominaisuuksia sekä tahtotilaamme kehittää ohjelmistoa yhdessä asiakkaan kanssa ja viedä toimialaa eteenpäin. 
 
Haluamme jatkossakin kehittää Congridin palveluita asiakkaiden tarpeiden mukaisesti, minkä vuoksi järjestämme admin-käyttäjille syyskuussa Admin-päivän. Tapahtumassa on luvassa muun muassa tietoa tulevista kehityshankkeistamme, asiakasworkshop sekä mahdollisuus verkostoitua muiden Congrid-ohjelmiston käyttäjien kanssa. 
 
Congrid keskittyy myös tänä vuonna parantamaan tuotteensa käytettävyyttä ja laadunvarmistuksen kokonaiskuvaa yhteistyössä asiakkaidensa kanssa. Tavoitteena on, että rakennustyömailla pystytään seuraamaan työnteon laatua koko prosessin ajan entistä paremmin. 
 
Nostoja asiakastutkimuksesta: 
 
Poimimme asiakkailtamme suoraan ehdotuksia, joista 14 lähti suoraan kehitykseen. 
Seitsemän kymmenestä vastaajasta käyttää ohjelmistoa vähintään muutaman kerran viikossa.
Kahdeksan kymmenestä arvioi Congridin tarjoaman ohjelmistokoulutuksen kiitettäväksi ja
70% vastaajista koki ohjelmiston käyttöönoton vähintään helpoksi. 
 
Suuri kiitos kaikille asiakastutkimukseemme vastanneille!