Congrid Blogi - Lue ajankohtaisia artikkeleita tuotannonhallinnasta

Esittelyssä Congridin tukitiimi: Mistä on hyvä palvelukokemus tehty?

Kirjoittanut Congrid | 30.1.2019 7:35:13


Congridin oheispalveluihin kuuluu tietenkin työkalun tekninen tuki, jonne asiakkaamme voivat laittaa päivän polttavia kysymyksiä, ideoita ja pyyntöjä, sekä kysyä neuvoa kohtaamiinsa haasteisiin Congridissa. Tuki palvelee arkisin kello 7-18 ja päiviin mahtuukin aina monenlaisia pyyntöjä.

Kiireisistä tukipäivistä huolimatta pyrimme vastaamaan asiakkaan ongelmaan tunnin sisällä yhteydenottopyynnöstä ja olemmekin saaneet rutkasti kiitosta ripeästä vastaustahdistamme. Ymmärrämme, että työmaalla tarve selvittää ohjelmiston käyttöön liittyvä ongelma on usein heti, sillä esimerkiksi turvallisuusmittauksen tekemisen keskeytyminen häiritsee koko päivän aikataulua.

Tässä blogipostauksessa tukivastaavamme Saku kertoo, mitä hän ajattelee hyvän palvelukokemuksen rakentamisesta.

Mistä hyvä palvelukokemus syntyy rakennusalan ohjelmistoa käytettäessä, tukivastaava Saku Vuori?

"Hyvä palvelukokemus lähtee siitä, että asiakkaidemme ongelmat ja muut ehdotukset käsitellään aina mahdollisimman nopeasti. Rakennusala myönnetään useasti hektiseksi työympäristöksi, jossa odotetaan asioiden tapahtuvan nopeasti ja myös me pyrimme siihen. Siitä olemmekin saaneet paljon kiitosta asiakkailtamme.

Toinen on alan aito tietämys: meille voi tulla kysymyksiä, jotka liittyvät ohjelmistoon mutta samalla myös itse rakennusalaan - tällaisissa tilanteissa mitataan meidän henkilöstömme tietotaitoa ja nopeaa ratkaisukykyä.

Kolmas mutta ei vähäisin on tietenkin ystävällinen ja kohtelias asiakaspalvelija. Joskus ihmisillä on huono päivä, joka saatetaan purkaa milloin mitenkin, mutta tämä ei saa hetkauttaa asiakaspalvelijan kykyä toimia.

Onko tukipalveluihin odotettavissa mitään muutoksia lähiaikoina?

Kyllä. Tänä vuonna pyrimme kehittämään tukipalvelua ennen kaikkea käyttäjäystävällisemmäksi ja yhtenä ideana meillä on esimerkiksi että muokattaisiin Live-sivulta löytyvää tukikeskusta enemmän chat-henkiseksi. Eli käytännössä palvelu on sama kuin jo nyt on olemassa, mutta vaihtoehdoksi nousisi jäädä keskustelemaan asiasta sivulle ilman ylimääräistä sähköpostien vaihtamista. Haluamme tehdä avun pyytämisen asiakkaalle mahdollisimman helpoksi. Kysyvä ei tieltä eksy!

Mikäli kohtaat vaikeuksia Congridin käytössä tai olet kiinnostunut tietämään lisää Live-palvelua tai applikaatiota koskevista ominaisuuksista, älä epäröi ottaa yhteyttä tukeen joko sähköpostilla tuki@congrid.fi, soittamalla numeroon +358 8415 42152 tai jättämällä yhdenottopyynnön. Olemme aina valmiina auttamaan.

Customer success specialist team:

Saku Vuori / Jane Nurmala